Brugernavn

Kondition 0.89

Bedømmelse

3.2 / 5 ud af 5 bedømmelser
Havørred på 53 cm og 1.33 kg fra Karup å, Midtjylland - fanget på Rørflue 3.2 ud af 5 stemmer baseret på 5 bedømmelser.

• Skyfrit
  • Skiftende
  • Lav vandstand

Beretning

Tog til åen ret sent og var først fremme ved 13 tiden.. åkjær syd for skive.. Fik grejet ordnet og tog mig en kop kaffe på bænken inden jeg gik igang.. Besluttede mig for at starte 50 meter ned for broen. vinden var lige ind, men det gik ok, skulle tjekke min nye line af på længde og vægt.. efter 10 kast, fik jeg et ryk i klingen og rejste stangen, troede først det var grøden da det var en ny synkeline jeg skulle teste af, vandstanden var lav, men da jeg rejste stangen var der liv Vuptiiiii der var fisk.. Og havde max fisket i 5 min, og tænkte fed flue jeg havde fået lavet.. nyt mønster og ny line hvor fedt.. kl var kun 13.30 da hugget faldt.. kanon dag 53 cm og aftensmaden var hjemme.. :-)

Position

Kommentarer

sailfish

Fine fisk.... så blev line og flue testet positiv! Tillykke med fangsten :-)

laksen20

Sail.. Tak for det, ja det er pragtfuldt når det bare spiller.. :-)

Joakim709

Tillykke med den flotte fisk:)

per48

Flot havørred der,laksen synes ikke det var den flue vi valgte,men fin fisk tillyk med fisken ;)

laksen20

Tak for det.. per nej den ville ikke noget den i valgte, tror mere den er til laksen i skjernå.. startede med den sort gule og fik fisken i løbet af 5 min.. skiftede så til den i valgte, men der skete ikke noget efter 2 timer, skiftede jeg igen, til den jeg startede med og rejste en fisk lige inden jeg tog hjem, så den skal nok få en fremtid i karupå.. døbt Åkjærfluen.

per48

Dejligt det ikke er så nemt,dejligt dejligt,fantastisk fiskeri.Må så lige sige,det var en fantastisk dag ud har haft,håber du får flere af dem.Igen tillykke med flot Havørred laksen ;)

laksen20

Tak per.. og i lige måde.. Håber at HØ vil vælte ned over dit blink.. Og få nogle fantastiske fight i løbet af året.. :-)

zaza

Fed flue! og tillykke med fangsten :)

laksen20

Zaza... Tak for det... :-)

NicklasR

Flot fisk. tillykke med den. Lækker rørflue du har dig der :)

laksen20

NiclasR.. tak for det ja det er et nyt mønster.. :-)

Ejner

Flot fisk - og så på eget nyt fluemønster. Det kolde havvand holder ørrederne i åen.

1olerohde

Fin fisk, er bare Åen over alle her i DK. ;-)

laksen20

1olerohde... arhhhhh ligger som nr 2.. Skjern er nr 1 :-)

Hej Ejner.. Tak for det, ja det holder nok lidt på fisken så de ikke kommer ud og spiser sig tykke og fede.. :-)